Nieśmiertelne Gry Szukaj
Zeus Pan Olimpu
22.06.2020
ziemek8
[Opis] Gra Otwarta - Piaskownica 2
21.06.2020
ziemek8
[Opis] Gra Otwarta - Zabawa
01.06.2020
ziemek8
Herosi i potwory
31.05.2020
ziemek8
Bogowie i ich świątynie
04.02.2019
gt88
[Solucje] Wojna w Troi

Bogowie i ich świątynie

W tym tekście znajdują się informacje o bogach - co zapewniają po zbudowaniu im świątyni, jakie są koszta budowy ich świątyń, co robią, gdy atakują miasto.

Zeus
Gdy jego świątynia zostanie zbudowana zapewnia wyrocznię oraz ochronę przed wszystkimi atakującymi bogami. Poprawia także opinię o mieście. Błogosławi wszystkie budowle. Proszony o pomoc uczestniczy w obronie miasta przed atakiem miasta rywala. Gdy atakuje miasto: niszczy pałac i różne inne budynki w pobliżu. Zatrzymuje na jakiś czas handel.

Twierdza Zeusa [rozmiar: 24 x 16]
  • drachmy: 2920
  • marmur: 48 + 145 (48 + 137 w przygodach na prawach Atlantydzkich)
  • drewno: 28 (24 w przygodach na prawach Atlantydzkich)
  • rzeźby: 22 (26 w przygodach na prawach Atlantydzkich)

Posejdon
Gdy jego świątynia zostanie zbudowana zsyła Krakana, który nieustannie strzeże nabrzeży miasta. Zwiększa także wydajność chat rybackich i poławiaczy jeżowców. Błogosławi chaty rybackie, poławiaczy jeżowców oraz stadniny. Proszony o pomoc daje jedzenie. Gdy atakuje miasto: niszczy przystanie trier, porty handlowe, chaty rybackie, poławiaczy jeżowców. Zatrzymuje handel drogą morską i rzuca klątwę na przystanie trier, chaty rybackie, poławiaczy jeżowców.

Cypel Posejdona [rozmiar: 21 x 14]
(20 x 20 w przygodach na prawach Atlantydzkich)
  • drachmy: 2480 (2080 w przygodach na prawach Atlantydzkich)
  • marmur: 37 + 103 (32 + 231 w przygodach na prawach Atlantydzkich)
  • drewno: 20 (52 w przygodach na prawach Atlantydzkich)
  • rzeźby: 12 (2 w przygodach na prawach Atlantydzkich)
  • orychalk: 0 (16 w przygodach na prawach Atlantydzkich)

Hades
Gdy jego świątynia zostanie zbudowana zsyła Cerbera, który nieustannie strzeże miasta. Zapewnia złoża srebra, które mogą być wydobywane przy jego świątyni. Błogosławi mennice, odlewnie i poborców podatkowych. Proszony o pomoc daje miastu drachmy. Gdy atakuje miasto: rzuca klątwę na pałac, mennice i odlewnie. Niszczy mennice, odlewnie i poborców podatkowych. Zabija wszystkich obecnych ludzi na drogach w mieście.

Bramy Hadesa [rozmiar: 21 x 14]
  • drachmy: 1320
  • marmur: 37 + 140 (37 + 132 w przygodach na prawach Atlantydzkich)
  • drewno: 28 (24 w przygodach na prawach Atlantydzkich)
  • rzeźby: 4

Hera
Gdy jej świątynia zostanie zbudowana zapewnia drzewa pomarańczowe przy swojej świątyni, które mogą być wykorzystane do produkcji jedzenia. Zapewnia także ochronę przed Zeusem, jeżeli ten chciałby zaatakować miasto. Błogosławi zbieraczy pomarańczy i zagrody dla bydła. Proszona o pomoc zapełnia agory towarami. Gdy atakuje miasto: rzuca klątwę na zagrody dla bydła i obniża popularnośc miasta na świecie.

Sad Hery [rozmiar: 20 x 12]
  • drachmy: 1760
  • marmur: 30 + 88
  • drewno: 20
  • rzeźby: 6

Demeter
Gdy jej świątynia zostanie zbudowana zapewnia łąki wokół swojej świątyni. Błogosławi plantacje każdego rodzaju. Proszona o pomoc daje miastu jedzenie. Gdy atakuje miasto: sprawia, że ziemia staje się nieurodzajna przez jakiś czas. Rzuca klątwę na plantacje oraz zabija owce i kozy.

Ogród Demeter [rozmiar: 18 x 12]
  • drachmy: 840
  • marmur: 27 + 110
  • drewno: 20
  • rzeźby: 10

Atena
Gdy jej świątynia zostanie zbudowana zapewnia drzwa oliwne wokół swojej świątyni, które mogą być wykorzystane do produkcji oliwek. Sprawia, że wojownicy są silniejsi. Uczestniczy w obronie miasta, gdy jest atakowane przez rywala. Błogosławi tłocznie i szopy postrzygaczy. Proszona o pomoc daje miastu oliwki i oliwę. Gdy atakuje miasto: sprawia, że wieże obronne są nieobsadzone. Rzuca klątwę na drzwka oliwne.

Altana Ateny [rozmiar: 16 x 12]
  • drachmy: 2160
  • marmur: 24 + 67 (24 + 55 w przygodach na prawach Atlantydzkich)
  • drewno: 20 (16 w przygodach na prawach Atlantydzkich)
  • rzeźby: 8

Artemida
Gdy jej świątynia zostanie zbudowana zapewnia dwa oddziały amazonek do dyspozycji miasta. Zapewnia także ochronę przed drapieżnikami (wilkami). Błogosławi myśliwych. Proszona o pomoc daje miastu jedzenie. Gdy atakuje miasto: jej oddziały Amazonek atakują miasto razem z nią. Rzuca klątwę na myśliwych. Sprawia, że drapieżniki są silniejsze.

Menażeria Artemidy [rozmiar: 16 x 10]
  • drachmy: 1520
  • marmur: 20 + 63
  • drewno: 20
  • rzeźby: 6

Apollo
Gdy jego świątynia zostanie zbudowana zapewnia wyrocznię oraz ochronę przed wszsytkimi potworami (Apollo sam zabija wszystkie potwory). Zwiększa także szansę na wygraną w igrzyskach. Błogosławi gimnazja, stadiony, podia i teatry (w przygodach na prawach Atlantydzkich błogosławi biblioteki, laboratoria i obserwatoria). Proszony o pomoc leczy miasto z zarazy oraz poprawia higienę w mieście. Gdy atakuje miasto: zsyła zarazę na miasto. Rzuca klątwę na szpitale i budynki kultury (w przygodach na prawach Atlantydzkich rzuca klątwę na budynki nauki).

Wyrocznia Apolla [rozmiar: 16 x 10]
  • drachmy: 920
  • marmur: 20 + 88 (20 + 76 w przygodach na prawach Atlantydzkich)
  • drewno: 22 (16 w przygodach na prawach Atlantydzkich)
  • rzeźby: 6

Atlas
Gdy jego świątynia zostanie zbudowana zapewnia wyższą wydajność warsztatów kamieniarskich i sprawia, że każdy cech rzemieślników wysyła dwóch rzemieślników zamiast jednego. Błogosławi tartaki i warsztaty granitu. Proszony o pomoc przyspiesza budowę świątyni lub piramidy. Gdy atakuje miasto: przemienia każdego napotkanego przechodnia w kamień. Sprawia, że niemożliwe jest wydobycie granitu przez jakiś czas. Rzuca klątwę na warsztaty kamieniarskie, warsztaty granitu i cechy rzemieslników.

Kolumna Atlasa [rozmiar: 14 x 14]
  • drachmy: 1760
  • marmur: 25 + 76
  • drewno: 20
  • rzeźby: 4

Ares
Gdy jego świątynia zostanie zbudowana zapewnia dwa oddziały wojska do dyspozycji miasta. Zsyła Smoka, który broni miasta przed atakami miast rywali, a także przed drapieżnikami. Nie błogosławi żadnych budowli. Proszony o pomoc uczestniczy w ataku na miasto rywala. Gdy atakuje miasto: jego oddziały wojska atakują miasto razem z nim.

Forteca Aresa [rozmiar: 13 x 8]
  • drachmy: 960
  • marmur: 13 + 44 (13 + 40 w przygodach na prawach Atlantydzkich)
  • drewno: 14 (12 w przygodach na prawach Atlantydzkich)
  • rzeźby: 2

Hefajstos
Gdy jego świątynia zostanie zbudowana zapewnia rudę miedzi wokół swojej świątyni, która może być wykorzystana do produkcji brążu. Zapewnia ochronę przed pożarami w mieście. Błogosławi zbrojownie i pracownie rzeźbiarskie. Proszony o pomoc wysyła Talosa, który pomoże w obronie miasta przed atakiem miasta rywala. Gdy atakuje miasto: sprawia, że wybuchają pożary różnych budynków w mieście. Rzuca klątwę na zbrojownie i pracownie rzeźbiarskie.

Kuźnia Hefejstosa [rozmiar: 13 x 8]
  • drachmy: 760
  • marmur: 13 + 48 (13 + 44 w przygodach na prawach Atlantydzkich)
  • drewno: 14 (12 w przygodach na prawach Atlantydzkich)
  • rzeźby: 6

Afrodyta
Gdy jej świątynia zostanie zbudowana zapewnia brak emigracji i zwiększoną popularność miasta. Broni miasto przed atakami Aresa, Hefajstosa, Hermesa i Dionizosa. Błogosławi domy mieszkalne. Proszona o pomoc sprawia, że w mieście jest więcej ludzi. Gdy atakuje miasto: sprawia, że wszyscy przechodnie obecni na ulicach podażają za nią (i opuszczają miasto). Spada ilość ludzi w mieście.

Azyl Afrodyty [rozmiar: 14 x 6]
  • drachmy: 720
  • marmur: 11 + 41 (11 + 37 w przygodach na prawach Atlantydzkich)
  • drewno: 14 (12 w przygodach na prawach Atlantydzkich)
  • rzeźby: 6

Hermes
Gdy jego świątynia zostanie zbudowana sprawie, że dostawcy z magazynów oraz handlerze (z hurtowni i portów handlowych) poruszają się szybciej. Nie błogosławi żadnych budowli. Proszony o pomoc spełnia prośbę innego miasta o towary lub drachmy. Gdy atakuje miasto: kradnie część drachm ze skarbca miasta. Sprawia, że handel lądowy ustaje na jakiś czas.

Schronienie Hermesa [rozmiar: 12 x 6]
  • drachmy: 640
  • marmur: 9 + 39 (9 + 35 w przygodach na prawach Atlantydzkich)
  • drewno: 14 (12 w przygodach na prawach Atlantydzkich)
  • rzeźby: 2

Dionizos
Gdy jego świątynia zostanie zbudowana zapewnia winorośl rosnącą wokół jego świątyni, którą można wykorzystać do produkcji winogron. Błogosławi winiarnie. Proszony o pomoc daje miastu wino. Gdy atakuje miasto: zabiera przechodniów, których spotka na ucztę (opuszczają oni miasto). Rzuca klątwę na winorośl.

Gaj Dionizosa [rozmiar: 10 x 6]
  • drachmy: 400
  • marmur: 8 + 35 (8 + 31 w przygodach na prawach Atlantydzkich)
  • drewno: 14 (12 w przygodach na prawach Atlantydzkich)
  • rzeźby: 2

Witamy!

Dostęp dla gości
Niezarejestrowani goście mają pełny dostęp do zasobów wortalu, muszą jednak podawać odpowiedzi na antyspamowe pytania kontrolne. Zachęcamy do rejestracji, aby wygodniej korzystać z wortalu, móc identyfikować się w naszej społeczności oraz móc modyfikować ustawienia wortalu pod swoje gusta.

Pliki Cookie
Używamy plików Cookie, aby ułatwiać korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych i reklamowych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Rozumiem