Nieśmiertelne Gry
Lista gier
Szukaj Zaloguj Zarejestruj
Powiązane:
Age of Mythology Cesarz: Narodziny Państwa Środka Knights and Merchants
Zeus Pan Olimpu
[Solucje] Zabić Tyrana 16 styczeń 2012 1 komentarzy nefarem
Wojsko niezależne 8 styczeń 2012 7 komentarzy Anelg
[Solucje] Wojna w Troi 4 styczeń 2012 0 komentarzy nefarem
[Solucje] Rozkwit Aten 3 styczeń 2012 8 komentarzy nefarem
[Solucje] Wojna Peloponeska 2 styczeń 2012 19 komentarzy nefarem
Mała porada przy robieniu świątyń 19 czerwiec 2009 2 komentarzy MaciekZ
Dlaczego tu jest reklama?

[Solucje] Narodziny Atlantydy

I - Stolica (Atlantis)

cele:
  • ludność - 1000
  • 500 ludzi zamieszkujących dom

surowce:
  • pszenica
  • ryby
  • bydło
  • dziczyzna
  • pomarańcze
  • runo
  • oliwki (oliwa)
  • winogrona (wino)
  • marmur
  • granit
  • drewno
  • orychalk
  • brąz


Epizod bardzo łatwy. Niezwykle ciekawa, chociaż trochę denerwująca mapa. Jak zwykle musimy zacząć od solidnych podstaw, budować domostwa, stawiać fontanny, szpitale, biblioteki, obserwatoria, pracownie wynalazców, budynki rolnicze, hodować owieczki, zbierać oliwki i robić wszystko aby przejść do następnego epizodu. Pamiętaj o tym, że twoje miasto będzie się rozrastać, będziesz zmuszony do budowania dużych obiektów takich jak świątynie, hipodrom i piramidy, więc dobrze zaprojektuj miasto.

II - Wszystkie stworzenia duże i większe (Atlantis)

cele:
  • zabij Minotaura
  • ludność - 1500
  • 1000 ludzi zamieszkujących w wille
  • skromna piramida

surowce:
  • pszenica
  • ryby
  • bydło
  • dziczyzna
  • pomarańcze
  • runo
  • oliwki (oliwa)
  • winogrona (wino)
  • marmur
  • granit
  • drewno
  • orychalk
  • brąz


Kolejny, prosty epizod polegający na dalszej rozbudowie miasta. Z niemiłą wizytą wpada Hera, a na dłużej zostaje Minotaur, którego zabić musi Tezeusz. Epizod oferuje nam wybudowanie Azylu Afrodyty.

III - Wielkie polowanie (Atlantis)

cele:
  • świątynia ku czci Artemidy
  • spełnij życzenie Artemidy - zwierzęta do menażerii
  • ludność - 2000
  • 1500 ludzi zamieszkujących kamienice

surowce:
  • pszenica
  • ryby
  • bydło
  • dziczyzna
  • pomarańcze
  • runo
  • oliwki (oliwa)
  • winogrona (wino)
  • marmur
  • granit
  • drewno
  • orychalk
  • brąz


Kontynuujemy rozbudowę miasta, stawiamy świątynie Artemidy i wzywamy nowego herosa - Atalantę. W tym epizodzie możemy postawić domy elity oraz wybudować hipodrom, co zdecydowanie warto zrobić.

IV - Wojna i etyka (Atlantis)

cele:
  • opanuj Cennia
  • opanuj Mt Geimm
  • opanuj Mt Phaesus

surowce:
  • pszenica
  • ryby
  • bydło
  • dziczyzna
  • pomarańcze
  • runo
  • oliwki (oliwa)
  • winogrona (wino)
  • marmur
  • granit
  • drewno
  • orychalk
  • brąz


Kolejny banalny epizod polegający na podbiciu miast. Cztery oddziały w zupełności nam wystarczą do zrealizowania celu. Gades prosi nas o pomoc wojskową, więc warto pozostawić sobie trochę wojsk.

V - Symfonia Itikos (Atlantis)

cele:
  • spełnij życzenie Posejdona - Kamień węgielny
  • spełnij życzenie Apolla - Tablica paktu
  • ludność - 3000
  • 100 ludzi zamieszkujacych dworki

surowce:
  • pszenica
  • ryby
  • bydło
  • dziczyzna
  • pomarańcze
  • runo
  • oliwki (oliwa)
  • winogrona (wino)
  • marmur
  • granit
  • drewno
  • orychalk
  • brąz


Prowadzimy dalsza rozbudowę miasta, stawiamy Kuźnię Hefajstosa, do miasta zapraszamy Achillesa, który po za świątynią Hefajstosa nie ma wygórowanych wymagań oraz Atalantę, która wcześniej gościła już w mieście, więc sprowadzenie jej nie będzie żadnym problemem. Kolejny łatwy epizod.

VI - Ludzie morza (Evenestus)

cele:
  • 9 partnerów
  • 60 ludzi zamieszkujących pałacyki

surowce:
  • pszenica
  • ryby
  • mięso
  • runo
  • drewno


Przed nami mała, ciekawa i bardzo miła mapa. Nasze miasto atakują oddziały Oceanidów, jednak nie musisz ich podbijać, poczekaj tylko aż sami staną się twoimi sojusznikami, a wojsko, które masz w mieście przyda się na spełnienie próśb innych miast. Możemy postawić tylko jedną świątynię, wybór należy do Ciebie.

VII - Twierdza Posejdona (Atlantis)

cele:
  • świątynia ku czci Posejdona

surowce:
  • pszenica
  • ryby
  • bydło
  • dziczyzna
  • pomarańcze
  • runo
  • oliwki (oliwa)
  • winogrona (wino)
  • marmur
  • granit
  • drewno
  • orychalk
  • brąz


Epizod polegający tylko na wykonaniu jednego celu - wybudowaniu wspaniałej świątyni - Twierdzy Posejdona, jej koszta to 2080 drachm, 231 + 32 płyt marmuru, 52 kloce drewna, 2 rzeźby oraz 16 sztab orychalku.

VIII - Wygłodniały Sfinks (Leucippium)

cele:
  • 32 sztabki orychalku dla Twojego miasta
  • 32 sztabki bązu dla Twojego miasta
  • zabij Sfinksa

surowce:
  • bydło
  • dziczyzna
  • oliwki (oliwa)
  • winogrona (wino)
  • orychalk
  • brąz


Mała i łatwa mapa, budujemy miasto maksymalnie do 2500 mieszkańców, stawiamy Menażerię Artemidy. Kilka towarów musimy importować, ale kilka możemy eksportować. Miasto odwiedza Sfinks, ale Atalanta szybko się z nim rozprawi jeżeli zapewnimy jej 32 połacie mięsa i 32 kloce drewna. Na koniec rezerwujemy wymagane towary dla miasta macierzystego.

IX - Bóg Atlas (Atlantis)

cele:
  • spełniej życzenie Hadesa - Ukradnij ambrozje
  • hipodrom - 40 stadionów długości
  • wybuduj piramidę panteonu
  • ludność - 5000

surowce:
  • pszenica
  • ryby
  • bydło
  • dziczyzna
  • pomarańcze
  • runo
  • oliwki (oliwa)
  • winogrona (wino)
  • marmur
  • granit
  • drewno
  • orychalk
  • brąz


Ostatni epizod w tej misji, dosyć łatwy: musimy postawić w końcu nasz hipodrom, wybudować wspaniałą piramidę na cześć wszystkich bogów, wykonać polecenie Hadesa - ukraść Ambrozję, zadanie to wykonuje Tezeusz, który potrzebuje 32 płyt marmuru i 16 amfor wina. Musimy także zrobić wszystko, co w naszej mocy, aby mieszkało u nas 5000 ludzi.

przejdź do tego komentarza
ARmy:
To prawda. To była moja nieuwaga, bowiem tak zadziałała wiadomość, że siły Gadesu zostały osłabione. Wtedy zaatakowałem zapominając, że mam z nim sojusz. Amen w butach. W Zeusie jest łatwiej. Pamiętam misję z wysłaniem Tezeusza. Potrzebne było wino i można było ominąć parę darów od innych miast, by w końcu uzbierać co trzeba i ukończyć misję.
W każdym bądź razie dziękuję za odpowiedź.
przejdź do tego komentarza
Kalontas:
Niestety atakowanie innych Atlantydów ma bardzo złe skutki w "Posejdonie", więc jeśli nie chcesz uciekać się do kodów, zostaje wczytanie wcześniejszego save'a. I na przyszłość nauczka, żeby nie atakować "swoich".
przejdź do tego komentarza
KazuaR:
No to proponuję dwa rozwiązania:

1. wczytanie save'a zanim zaatakowałeś sojusznika.
2. Przeskoczenie kolonii za pomocą kodu "Ambrosia" i w następnej misji podbić resztę sojuszników/obdarowywać ich wszelkimi darami, które sam możesz wyprodukować.
przejdź do tego komentarza
ARmy:
Sprawdziłem poprzednie save'y (trochę tego było) i istotnie przez przypadek zaatakowałem sojusznika. Potem jednak podarowałem im trochę surowców, jakiego potrzebował (ale nie prosił o nie), jednak mimo to wciąż było obrażone i nici z marmuru. Zdawało mi się, że po jakimś czasie skończy z tym fochem, ale nic z tego. Uparcie się obraża i tym samym misja stoi w miejscu.
przejdź do tego komentarza
KazuaR:
Coś w takim razie jest nie tak. Pomijając miasta Centaurów i te, które pokażą się na mapie później każde Atlantydzkie jest sojusznikiem. Próbowałeś robić coś urażającego innych władców miast? Podbijanie sojuszników, niespełnianie próśb sojuszników?
N-Gry.pl © Wszelka treść zawarta w vortalu jest własnością ich autorów. Zabrania się kopiowania bez zgody autora.
| Kontakt | O Vortalu |
Witamy!

Dostęp dla gości
Niezarejestrowani goście mają pełny dostęp do zasobów vortalu, muszą jednak podawać odpowiedzi na antyspamowe pytania kontrolne. Zachęcamy do rejestracji, aby wygodniej korzystać z vortalu, móc identyfikować się w naszej społeczności oraz móc modyfikować ustawienia vortalu pod swoje gusta.

Pliki Cookie
Używamy plików Cookie, aby ułatwiać korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych i reklamowych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Rozumiem