Nieśmiertelne Gry
Lista gier
Szukaj Zaloguj Zarejestruj
Powiązane:
Age of Mythology Cesarz: Narodziny Państwa Środka Knights and Merchants
Zeus Pan Olimpu
[Solucje] Zabić Tyrana 16 styczeń 2012 1 komentarzy nefarem
Wojsko niezależne 8 styczeń 2012 7 komentarzy Anelg
[Solucje] Wojna w Troi 4 styczeń 2012 0 komentarzy nefarem
[Solucje] Rozkwit Aten 3 styczeń 2012 9 komentarzy nefarem
[Solucje] Wojna Peloponeska 2 styczeń 2012 19 komentarzy nefarem
Mała porada przy robieniu świątyń 19 czerwiec 2009 2 komentarzy MaciekZ
Dlaczego tu jest reklama?

[Solucje] Odrodzenie na Zachodzie

I - Na Zachód! (Autoch)

cele:
  • 48 płyt marmuru dla kolonii
  • 20 dzbanów oliwy dla kolonii
  • 1200 ludzi w kamienicach

surowce:
  • pszenica
  • oliwki (oliwa)
  • marmur
  • orychalk


Duża mapa z gładką linią brzegową nad którą trzeba budować miasto, ogromne pokłady marmuru lecz okropnie mało łąk. Budujemy spore miasto, rezerwujemy towary, spełniamy cele epizodu. Mamy mozliwość zbudowania świątyni ku czci Atlasa. Epizod jest bardzo łatwy i polega na rozbudowie miasta macierzystego. Zbierz klika tysięcy drachm, przydadzą się w kolejnym - kolonialnym epizodzie.

II
kolonia - patrz niżej

III - Pomoc z nieba (Autoch)

cele:
  • świątynia ku czci Demeter
  • świątynia ku czci Ateny
  • świątynia ku czci Dionizosa
  • 48 płyt marmuru dla kolonii
  • 20 dzbanów oliwy dla kolonii

surowce:
  • pszenica
  • oliwki (oliwa)
  • marmur
  • orychalk


Bardzo łatwy, ale drogi epizod, lecz dzięki budowie świątyń stajemy się niezależni od innych miast. Radzę zgromadzić także kilka tysięcy drachm w skarbcu, ponieważ kolejny epizod to znowu kolonia.

IV
kolonia - patrz niżej

V - Wielka kolekcja (Autoch)

cele:
  • Muzeum Atlantika
  • roczny zysk 6000 drachm
  • 48 płyt marmuru dla kolonii
  • 20 dzbanów oliwy dla kolonii

surowce:
  • pszenica
  • oliwki (oliwa)
  • marmur
  • orychalk


Epizod wymaga od nas wybudowania trzech fregat, organizacji porządnego wojska, rezerwowania i eksportowania towarów oraz zdobywania duzych ilości pieniędzy. Demeter prosi nas o spełnienie życzenia do czego potrzebna nam będzie pomoc herosa z Jolkos. Stawiami także wspaniałe muzeum które bedzie znane na całym kontynencie. Epizod dość łatwy.

VI
kolonia - patrz niżej

VII - Wojna bliźniaczych królestw (Autoch)

cele:
  • opanuj Azium
  • opanuj Diapreaea
  • wybuduj świątynię Olimpijską
  • ludnosć - 4000

surowce:
  • pszenica
  • oliwki (oliwa)
  • marmur
  • orychalk


Ostatni już epizod w tej misji, polegajacy na podbicu dwóch atlantydzkich miast (8 oddziałów, 6 fregat i pomoc koloni w zupełnosci wystarczą), budowie wspaniałej światyni górującej nad miastem, oraz na sprowadzeniu odpwoiedzniej liczby meiszkanców do miasta, z czym raczej nie bedzie wiekszych problemów.

W epizodach II, IV oraz VI istnieje możliwość wyboru koloni z 4 dostępnych na mapie, wybór nie wpływa na stosunki dyplomatyczne lub na budowe naszego miasta macierzystego.

Woda, woda i jeżowce (Biminis)

cele:
  • spełnij zyczenie Afrodyty - Źródło młodości
  • wybuduj Azyl Afrodyty

surowce:
  • jeżowce
  • winogrona (wino)
  • drewno


Mała lecz skomplikowana mapa, ale bardzo ładna. Epizod dosyć łatwy. Afrodyta prosi nas o spełnienie życzenia, a my musimy sprowadzić do miasta herosa - Bellerofona. Budujemy także Azyl Afrodyty i wracamy do naszego miasta macierzystego.

Splendor piramid (Cuello)

cele:
  • mały pomnik do nieba
  • pomnik do nieba
  • duży pomnik do nieba

surowce:
  • pomarańcze
  • runo
  • drewno
  • granit
  • srebro (drachmy)


Olbrzymia mapa, bogactwo granitu (potrzebnego do piramid), srebra, łąk pod drzewka pomarańczowe i stada owiec, oszałamiajacy ogrom lasów. Systematycznie atakuje nas Ares i miasto Majów. Ares wysyła do maista Smoka, ale nie przeszkadza nam to w budowie miasta. Naszym zadaniem jest wybudowanie piramid, wiec radze postawic Kolumnę Atlasa. Materiały do budowy piramid mamy w miescie i możemy z nich korzystać, lecz do budowy światyń musimy importować.

W imię nauki (Copan)

cele:
  • 1000 ludzi mieszkajacych w kamienicach
  • wybuduj Obserwatorium Kosmika

surowce:
  • mięso
  • drewno
  • brąz
  • srebro (drachmy)


Bardzo duża mapa i bardzo drogie miasto. Stawiamy niewielką wioskę, sprowadzamy do miasta Tezeusza, który pokonuje Minotaura. Bardzo denerwujące są ataki Hefejstosa, jednak nic na niego nie poradzimy. Budżet miasta ratuje możliwość wydobywania srebra i brązu, który przetopiony na uzbrojenie lub rzeźby możemy eksportować.

Ziemia upstrzona czerwienią (Ianira)

cele:
  • zabij Echidne
  • produkcja 64 sztab orychalku na rok

surowce:
  • brąz
  • orychalk
  • marmur
  • granit


Duża i ciekawa mapa. Radze budować miasto po lewej stronie wyspy (tej gdzie jest marmur), ponieważ w innym miejscu miasto może zniszczyć Echidna, trzesienie ziemi lub lawa. Musisz importować żywność i runo (a jeżeli chcesz także i oliwę), co jednak nie będzie stanowiło problemu przy możliwości eksportowania wydobywanych syrowców. Naszym zadaniem jest zabicie Echidny co wiąże się ze spełnieniem kaprysów Bellerofona. A aby osiągnąć produkcję 64 sztab orychalku na rok wystarczy około 8 hut.

N-Gry.pl © Wszelka treść zawarta w vortalu jest własnością ich autorów. Zabrania się kopiowania bez zgody autora.
| Kontakt | O Vortalu |
Witamy!

Dostęp dla gości
Niezarejestrowani goście mają pełny dostęp do zasobów vortalu, muszą jednak podawać odpowiedzi na antyspamowe pytania kontrolne. Zachęcamy do rejestracji, aby wygodniej korzystać z vortalu, móc identyfikować się w naszej społeczności oraz móc modyfikować ustawienia vortalu pod swoje gusta.

Pliki Cookie
Używamy plików Cookie, aby ułatwiać korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych i reklamowych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Rozumiem