Nieśmiertelne Gry
Lista gier
Szukaj Zaloguj Zarejestruj
Powiązane:
Age of Mythology Cesarz: Narodziny Państwa Środka Knights and Merchants
Zeus Pan Olimpu
[Solucje] Zabić Tyrana 16 styczeń 2012 1 komentarzy nefarem
Wojsko niezależne 8 styczeń 2012 7 komentarzy Anelg
[Solucje] Wojna w Troi 4 styczeń 2012 0 komentarzy nefarem
[Solucje] Rozkwit Aten 3 styczeń 2012 8 komentarzy nefarem
[Solucje] Wojna Peloponeska 2 styczeń 2012 19 komentarzy nefarem
Mała porada przy robieniu świątyń 19 czerwiec 2009 2 komentarzy MaciekZ
Dlaczego tu jest reklama?
Zobacz wszystkie artykuły
tytuł kategoria autor ocena wyświetlenia komentarze data
[Solucje] Zabić Tyrana solucja nefarem 5.3 9603 1 16.01.2012
Jest to solucja misji stworzonej przez gracza - Haspena, do pobrania tutaj.
   ...czytaj dalej »
Wojsko niezależne artykuł Anelg 5.0 12552 7 08.01.2012
Twoja armia – czy to grecka, czy atlantydzka – nie jest jedyną armią na świecie. Gdyby tak było, musiałaby mieć tylko funkcje reprezentacyjne.
   ...czytaj dalej »
[Solucje] Wojna w Troi solucja nefarem 5.5 10527 0 04.01.2012
I - Przysięga (Aulida)
   ...czytaj dalej »
[Solucje] Rozkwit Aten solucja nefarem 7.3 16646 8 03.01.2012
I - Trudne początki (Ateny)
   ...czytaj dalej »
[Solucje] Wojna Peloponeska solucja nefarem 6.3 14159 19 02.01.2012
Misja 1 : Nowe królestwo
   ...czytaj dalej »
Mała porada przy robieniu świątyń artykuł MaciekZ 7.0 11241 2 19.06.2009
Jeśli tworząc świątynię zapisujesz jej elementy kolumnami (tzn najpierw obiekty od góry do dołu znajdujące się w pierwszej kolumnie od lewej strony, potem druga kolumna itd.), a świątynia jest symetryczna wzdłuż linii pn-pd, można skrócić czas pracy niemal o połowę. Mianowicie robimy lewe pół świątyni, po czym kopiujemy je i wklejamy. Następnie zmieniamy numery kolumn we wklejonych kolumnach na odpowiednie numery. Przykład: jeśli mamy świątynie o szerokości 8, to tworzymy pierwsze 4 kolumny, następnie je duplikujemy, a we wklejonych kolumnach zmieniamy numer 4 na 5, 3 na 6, 2 na 7 i 1 na 8, ponieważ świątynia jest symetryczna i przykładowa kolumna 3 będzie identyczna jak kolumna 6. Oczywiście trzeba jeszcze potem dokonać pewnych zmian, jak np, usunięcie lub dodanie współrzędnych budynków, posągów i ołtarzy. Bądź zmiana rzeźb skierowanych na wschód, na rzeźby skierowane w stronę zachodnią. Wydaje się to może trochę zagmatwane, ale tak jest naprawdę szybciej. Szybciej zmienia się w kolumnie jej numer niż mozolnie patrzy na zmianę to na plan, to na ekran i wpisuje numerki obiektów, które powinny się w danym miejscu znajdować.
   ...czytaj dalej »
Interfejs artykuł ziemek8 5.0 12947 0 26.05.2009
Jak każda gra, tak również Zeus Pan Olimpu ma swoje charakterystyczne elementy, które zostały przedstawione w interfejsie. Składa się on z kilku zasadniczych części:
   ...czytaj dalej »
[Solucje] Proetus i Bellerofon solucja ziemek8 5.5 14202 6 26.05.2009
I - Chłopcy zawsze będą chłopcami (Lycia)
   ...czytaj dalej »
FAQ - czyli najczęściej zadawane pytania artykuł ziemek8 7.0 63192 88 26.05.2009
Jak zarezerwować towary dla koloni / miasta macierzystego?
   ...czytaj dalej »
Zadowolenie mieszkańców artykuł ziemek8 6.0 15960 0 26.05.2009
Zadowolenie mieszkańców miasta jest bardzo ważne i należy o nie dbać z taką samą skrupulatnością jak o dodatni bilans finansowy miasta. Czynnikami wpływającymi na zadowolenie mieszkańców są:
   ...czytaj dalej »
Kultura i Nauka artykuł ziemek8 6.3 13715 0 26.05.2009
Domy - czy to plebsu czy elity - potrzebują rozrywki (kulturalnej, czy też naukowej). Różne rozrywki w innym stopniu zaspokajają potrzeby mieszkańców miasta. Dokładnie przedstawia to tabela poniżej. Stopień ten jest przedstawiony w postaci punktów rozrywki.
   ...czytaj dalej »
[Solucje] Nadmorska Cywilizacja solucja ziemek8 6.0 10767 0 26.05.2009
I - Wejscie na Morze Śródziemne (Lixus)
   ...czytaj dalej »
[Solucje] Odrodzenie na Zachodzie solucja ziemek8 5.0 11082 0 26.05.2009
I - Na Zachód! (Autoch)
   ...czytaj dalej »
[Solucje] Narodziny Atlantydy solucja ziemek8 5.0 21547 8 26.05.2009
I - Stolica (Atlantis)
   ...czytaj dalej »
[Solucje] Prace Heraklesa solucja ziemek8 5.0 14317 0 26.05.2009
I - Preludium (Tyryns)
   ...czytaj dalej »
[Solucje] Perseusz i Meduza solucja ziemek8 5.0 38248 20 26.05.2009
I - Nowy styl życia (Argos)
   ...czytaj dalej »
[Solucje] Wyprawy Jazona solucja ziemek8 5.0 15748 0 26.05.2009
I - Uwolnić Herosa (Jolkos)
   ...czytaj dalej »
[Solucje] Zeus i Europa solucja ziemek8 7.3 53866 18 26.05.2009
I - Założenie Teb (Teby)
   ...czytaj dalej »
[Edytor] Mapa Świata edytor ziemek8 3.0 15793 12 26.05.2009
Edycja mapy świata
   ...czytaj dalej »
[Edytor] Projektowanie terenu edytor ziemek8 5.0 11864 3 26.05.2009
Projektowanie terenu miasta
   ...czytaj dalej »
[Edytor] Planowanie misji edytor ziemek8 5.0 8941 5 26.05.2009
Epizody w mieście macierzystym i koloniach
   ...czytaj dalej »
[Edytor] Ustawienia epizodu edytor ziemek8 5.0 10350 10 26.05.2009
Po kliknięciu przycisku 'Ustawienia' przy którymś z epizodów, otworzy się okno z kilkoma nowymi przyciskami. Niektóre ustawienia są dostępne tylko w Grecji, inne jedynie na Atlantydzie. Kliknij na każdym przycisku, aby ustalić następujące parametry:
   ...czytaj dalej »
[Edytor] Fakty edytor ziemek8 7.0 9369 4 26.05.2009
Fakty tworzą scenariusz epizodów i umożliwiają aktywny udział w epizodach różnym postaciom występującym w grze - bogom, potworom i przywódcom innych miast. Aby przystąpić do edycji faktów w epizodzie, kliknij w oknie 'Ustawienia' przycis 'Fakty' Pojawi się wówczas nowe okno opisane jako 'Podsumowanie faktów'.
   ...czytaj dalej »
[Edytor] Ustawienia końcowe edytor ziemek8 7.5 9745 12 26.05.2009
Kopiowanie ustawień epizodu
   ...czytaj dalej »
[Edytor] Atrakcyjność przygody edytor ziemek8 4.0 6700 0 26.05.2009
Co decyduje o atrakcyjności gry? Poniższe wskazówki pomogą Ci stworzyć misję (przygodę), która uraduje każdego gracza. Niektóre z tych uwag są Ci już znane, ale warto je sobie przypomnieć:
   ...czytaj dalej »
[Edytor] Ograniczenia i zależności edytor ziemek8 6.0 10152 0 26.05.2009
Ograniczenia
   ...czytaj dalej »
[Edytor] Niezbędne informacje edytor ziemek8 5.0 16709 19 26.05.2009
Bogowie, herosi, potwory i życzenia
   ...czytaj dalej »
[Edytor] Obrazy bitmapowe edytor ziemek8 5.0 6988 0 26.05.2009
W głównym menu edytora (obok przycisku "Edycja tekstu") możesz określić bitmapę jaką gracz zobaczy po wybraniu Twojej misji. Przedstawione jest tu 14 bitmap ustawionch w kolejności - jeżeli chcesz ustawić bitmapę z hydrą wybierz 2, jeżeli natomiast z cyklopem wybierz 8, etc.
   ...czytaj dalej »
[Edytor] Informacje techniczne edytor ziemek8 3.0 5232 0 26.05.2009
Kiedy stworzysz własną misję, w folderze 'Adventures' pojawi się nowy folder z nazwą zawierającego ją pliku. Znajdą się w nim następujące pliki:
   ...czytaj dalej »
[Edytor] Atlantyda a Grecja edytor ziemek8 5.0 8249 0 26.05.2009
Większość zasobów, budynków i innych przedmiotów jest dostępna zarówno w misjach w Grecji, jak i na Atlantydzie; są jednak ważne wyjątki:
   ...czytaj dalej »
[Edytor] Rysunki w tekstach wprowadzających i kończących edytor ziemek8 7.5 9622 8 26.05.2009
Jeżeli chcesz uatrakcyjnić swoją misję, zawsze możesz ułożyć ciekawe teksty, które później możesz wzbogacić o kilka ciekawych rysunków. Poniższa lista zawiera wszystkie możliwe kombinacje, które należy użyć, aby uzyskać dany efekt.
   ...czytaj dalej »
[Edytor] Zapoznanie z edytorem edytor ziemek8 5.0 14032 3 26.05.2009
Zanim zaczniesz
   ...czytaj dalej »
Modyfikowanie świątyń artykuł ziemek8 7.5 27455 47 22.05.2009
Może zacznę od tego o co tu tak w ogóle chodzi. Otóż autorzy naszej wspaniałej gry Zeusa Pana Olimpu dali nam możliwość modyfikowania pewnych ustawień gry. Możliwości tych jest wiele, jednak w tym artykule zajmiemy się modyfikowaniem plików świątyń.
   ...czytaj dalej »
Skróty klawiszowe artykuł ziemek8 3.0 8411 0 22.05.2009
Przejście do danej zakładki w panelu:
   ...czytaj dalej »
[Solucje] Zderzenie Cywilizacji solucja ziemek8 7.5 14194 1 22.05.2009
I - Rebeliancka Baza (Mykeny)
   ...czytaj dalej »
Opis gry artykuł ziemek8 5.0 17631 0 21.05.2009
Zeus: Pan Olimpu przenosi gracza w świat starożytnej Grecji, pełen bohaterów, bogów i mitologicznych stworzeń. Możemy: budować legendarne miasta (Ateny, Sparta), śledzić ich rozwój, zakładać kolonie, podbijać nowe krainy, handlować z sąsiadami. Możemy także poprowadzić prawdziwych bohaterów, którzy bez lęku walczą z potworami, plądrują tajemnicze ruiny i dowodzą w najważniejszych bitwach. Scenariusze osadzone są w mitologicznej Grecji.
   ...czytaj dalej »
Lista kodów artykuł ziemek8 7.0 95340 16 13.02.2009
Naciśnij [ctrl] + [alt] + [c], wtedy pojawi się potrzebne do wpisywania kodów okienko. Następnie wpisz jeden z poniższych kodów i potwierdź naciskająć [enter].
   ...czytaj dalej »
Drogi i blokady drogi artykuł ziemek8 7.5 15808 9 13.02.2009
Jak wszyscy wiemy drogi są niezbędne, bez nich żaden budynek nie może funkcjonować. Jednak nie wszyscy może wiedzą jak ważna jest blokada drogi, owszem miasto może się bez nich obejść, jednak funkcjonalność zdecydowanie wzrasta gdy blokad się używa.
   ...czytaj dalej »
Zarządzanie magazynami i spichlerzami artykuł ziemek8 5.0 17418 2 12.02.2009
Po kliknięciu prawym przyciskiem myszy na magazyn lub spichlerz ukaże ci się lista wszystkich dostępnych w Grecji towarów, które mogą być składowane w tym budynku (magazynie / spichlerzu).
   ...czytaj dalej »
N-Gry.pl © Wszelka treść zawarta w vortalu jest własnością ich autorów. Zabrania się kopiowania bez zgody autora.
| Kontakt | O Vortalu |
Witamy!

Dostęp dla gości
Niezarejestrowani goście mają pełny dostęp do zasobów vortalu, muszą jednak podawać odpowiedzi na antyspamowe pytania kontrolne. Zachęcamy do rejestracji, aby wygodniej korzystać z vortalu, móc identyfikować się w naszej społeczności oraz móc modyfikować ustawienia vortalu pod swoje gusta.

Pliki Cookie
Używamy plików Cookie, aby ułatwiać korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych i reklamowych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Rozumiem